Saturday, January 11, 2014

Lupakan Mu

Setelah berakhir saat indah terpupuk dari bulan Augustus
Tersimpul ikat kini makin lerai putus
Setelah hatimu kini gagal mencetus
Pada rasa hatiku yang makin meletus
Memintal segala urat usus
Membuatkan ku mengkrekot posisi fetus
Sedih aku kini dibawa arus
Bagi melupakan dirimu terus
Walau ku tahu ini sukar untuk aku cetus

Saat indah lalu kan selamanya ku kenang
Kerana kau telah menjadi hati ku terang
Mencari apa yang aku senang
Menemui tanding apa yang pasti aku menang
Kata-katamu kan selamanya terbisik tenang
Seolah kau kini membisik ke telinga menerang

Memadam segala jejak cantikmu
Memutus harap sambut cintamu
Berhenti menunggu mu tiap petang
Melupa sapa mu tiap siang
Aku kini tak lagi berharap
Tak mahu yang indah menjadi sarap
Mencari yang mujarab
Melupakan mu.......telah lama tergarap