Monday, November 4, 2013

Ingatkah Kau Dulu

Ingatkah kau dulu
Waktu kita sama mendongak langit malam lalu
Meneroka bintang bintang tanpa jemu
Sambil berbalas sapaan malu
Indahnya saat itu

Ingatkah kau dulu
Saat ada yang mengganggu mu di pagi hari
Menyaying mu di jalanan tadi
Aku hanya mendengar diam diri
Walau kala cemburu datang menghantui

Ingatkah kau dulu
Waktu kau berlari mendapatkan aku
Tika aku kirim hatiku untukmu
Walau aku telah pergi berlalu
Perasaan aku ketika itu....kau takkan tahu

Ingatkah kau dulu
Waktu pertama kali kita bersapa
Comelnya diri mu bersulam manja
Memberi ku rasa yang tak pernah ku tempa
Sering kau cerita apa yang kau kerja

Ingatkah kau dulu
Kau pernah serahkan hatimu
Yang kini kau ambil kelu
Selepas aku jujur padamu
Dalam ku tetap yang sama.....mendamba mu tiap waktu